Krizová komunikace
Projekt „Krizová komunikace“ systematicky navazuje na souběžně probíhající projekty, přičemž se zaměřují na rozvoj kritického myšlení dětí s cílem jejich ochrany před manipulací a dále podporu aktivit vedoucích k aktivnímu osobnímu rozvoji a k ochraně zdraví.
Vychází přitom z toho, že aby člověk byl úspěšným, je potřeba celá řada objektivních podmínek, ale i subjektivních předpokladů. Každý člověk má příležitost se rozhodovat v závislosti na svých potřebách a existujících možnostech, jak bude řešit své životní situace. Na řadu nepříznivých situací se můžeme připravit dopředu a snadněji pak nalézat způsoby, jak se s nimi vyrovnat.
Nepříznivému dopadu některých vlivů se lze vyhnout nebo ho alespoň tlumit. Zatímco na pracovní uplatnění v životě jsme často velmi dobře odborně připravováni, přiměřenému naplnění osobního života často brání nevhodné řešení řady každodenních situací a otázek v oblasti mezilidských vztahů, pro jejichž zvládání obvykle připravováni nejsme.
Nad těmito praktickými otázkami začínáme často přemýšlet až v době, kdy nás začnou limitovat, komplikují nám život nebo přímo začnou ohrožovat naše fyzické či duševní zdraví.